UMIŁOWANE DZIECI MOJE. NAŚLADUJCIE MNIE I PODĄŻAJCIE ŚLADAMI MIŁOŚCI. Przekaz z dnia 13.06.2021 roku.

Umiłowane dzieci Moje.

Tylko w Miłości i poprzez Miłość otwierają się dla was Bramy Niebios.

Kto podąża tą Drogą, dostępuje Zbawienia.

I ten, kto podąża śladami Stóp Mych, ten podąża Śladami Miłości. Albowiem Ja Jestem Miłością, Miłością bezgraniczną, która daje się wam w całości. 

Ja Jestem, oddałem Siebie Samego na Krzyżu, dla Zbawienia waszego.

Więc i wy, umiłowane dzieci Moje, nie lękajcie się naśladować Mnie Samego w Miłości.

Albowiem to Miłość jest Kluczem poznania Prawdy.

Zaprawdę powiadam wam, umiłowane dzieci Moje. 

Jeśli postępujecie według Miłości, wypełniacie tym Prawo i Wolę Mą.

Albowiem i Prawo Me i Wola Ma, Jest Miłością. 

Tak czyniąc, naśladując Mnie Samego, Jezusa Chrystusa, nie zbłądzicie i nie oddalicie się ode Mnie, gdyż będziecie trwać w Miłości zjednoczeni ze Mną, tak jak Ja Jestem z Ojcem Jedno.

Amen.




Komentarze

Popularne posty