O RODZICE!! Słowa Boga Żywego z dnia 07.06.2021 roku.

Słowa Boga Żywego usłyszałam w sercu swoim dnia 07.06.2021 roku, gdy przeczytałam, iż dzieciom w Polsce od 7 czerwca mają podawać śmiercionośne szczepionki.

Jeśli narody, w tym i Polska uderzą w Moje dzieci. One staną się Ablami! Moje umiłowane dzieci, które z taką Miłością i czułością pielęgnowałem w łonach ich Matek!

Zaś ci, co przyczyniają się do ich makabrycznej męki i śmierci staną się Kainami w Mych Oczach!

I będą bardziej sądzeni na Mym strasznym Sądzie, a niżeli sam Kain!

Albowiem Kain nie znał Słowa Mego, ani nie znał Dobrej Nowiny, jaką posłałem do was w Mym umiłowanym Synu, którego zwiecie Jezusem Chrystusem! Aby wam ją oznajmił!

O rodzice!

Ustanowiłem was opiekunami nad Moimi kwiatkami Niebiańskimi!

Dałem wam Moje Skarby, które wyposażyłem w Moje Dobra i Talenty, abyście uczyli się Miłości i wzrastali w Niej! Aby były też wam pomocą!

Albowiem stworzyłem mężczyznę i kobietę na Mój wzór i podobieństwo!!

I postawiłem ich w Mym Ogrodzie obdarzając ich Mymi Łaskami i Błogosławilem im!

A gdy upadli grzesząc i poznając, że są nadzy, czyż nie odziałem ich ciał i nie dbałem o nich, jak najczulszy Ojciec?!

Czyż nie dałem im potomstwa, aby zaludnili ziemię i aby były im pomocą?!

Czyż odrzuciłem ich sprzed Mego Oblicza, pozostawiając ich samym sobie?!

Zaprawdę! Zaprawdę powiadam wam wszystkim!

Iż ich grzech będzie umniejszonony względem waszych popełnionych grzechów!   

Grzechy, które popełniacie bezustannie!

Grzechy Sodomy i Gomory!!

Zaprawdę powiadam wam wszystkim!

Iż popełniacie je przeciw Mnie! Boga Żywego! Boga Ojca Wszechmogącego i Słowa Mego i Ducha Mego!

Amen.


Niech Bóg Wszechmogący zwróci SWE Oblicze ku wam i niech wam Błogosławi oraz niech was wszystkich strzeże i obdarzy was Swoją Łaską i Pokojem w Imię Jezusa Chrystusa. 

Katarzyna. 




Komentarze

Popularne posty