WIZJA. WODA Z NIEBA. Przekaz z dnia 10.06.2021 roku.

Ale miałam niby sen, wizję.

Jestem znowu w moim rodzinnym mieście i idę pośród tłumu ludzi w różnym wieku i dzieci też były i młodzież. 

I patrząc na nich zaczęłam się na głos modlić i miałam ręce uniesione lekko do góry i nagle Niebo się otworzyło, a ja modlę się bardziej i spojrzałam na moje dłonie a ja mam pełno wody w nich. Założyłam dłonie razem w garść i wody było bardzo dużo i zaczęłam wypowiadając Słowa Boga Żywego oblewać tych ludzi tą wodą w garściach, a wody nie ubywało. I ktoś z tłumu zawołał, po co ja to robię, dlaczego oblewam ich wodą?

Na co z moich ust Słowo wyszło: 

"Gdyby wiedzieli, że ta woda ochłodzi ich od ognia z Nieba, to prosili by o więcej, aby całe ciało było zanurzone. Woda ta, ulży im, gdy będzie ogień z Nieba spadał na Ziemię".

Komentarze

Popularne posty