BÓG MYM OJCEM JEST. Przekaz z dnia 23.06.2021 roku.

Słowa te popłynęły z serca mego. 


Alleluja!

Bóg Żywy, Ojcem moim jest. Jemu śpiewa dusza moja i oddaje Mu Cześć. 

On jest Stwórcą wszystkich dzieł i Dawcą Życia też.

Nasz Bóg Ojciec Jedyny, co Miłością Jest.

Jego Serce tak Miłosierne i Wszech Wielkie ogarnia i zanurza nasze grzechy w NIM. 

Ojciec Niebieski Jedyny i Wszechmocny. 

Jego Moc i Jego Siła wszechpotężna Jest.

Nic mi nie grozi, bo ON zawsze przy mnie jest.

ON Jest Godny Wszelkiej Chwały i Czci, Nasz Zbawiciel Jedyny i Prawdziwy.

Który z Miłości otworzył szeroko SWE Ramiona, by ogarnąć całą mnie. Taką marność i nędzę.

Więc Ojcze umiłowany przyjmij moje serce w Darze, by dla Ciebie biło i dla Ciebie żyło. 

By Ci radością było i każdego dnia służyło.

Dla wysławiania Twego Świętego Imienia i Twej Chwały.

Wołam do Ciebie przez Syna umiłowanego Twego, co Zmartwychwstał dla zbawienia mego.

Yeshua ha MASHIYAH, YAHSHUA HA MASHIYAH, Jezusa Chrystusa. 

Amen.




Komentarze

Popularne posty