O LUDY NIEROZUMNE! STANĘLIŚCIE PRZECIWKO BOGU ŻYWEMU! Słowa Boga Żywego z dnia 25.06.2021 roku.

To Słowo Boga Żywego usłyszałam w sercu swoim dziś i podaję wam z Woli Boga Ojca Wszechmogącego. 


Spójrz córko Moja, oto człowiek, Stworzenie Moje walczy przeciwko Mnie! Bogu Swemu i Stwórcy!

Uwierzyło kłamstwu i stanęli w szeregu razem z Moim przeciwnikiem!

Ojcem wszelkiego kłamstwa!

Wypowiedzieli Mi wojnę i zdeptali Przymierze Moje!

Oto i Jam Jest, Który Jest ustawiłem w szeregach Moją Armię!

Armię, która jest potężna i Niezwyciężona!

Albowiem Jam Jest Niezwyciężony i Moje Imię Jest Niezwyciężony!

O ludy nierozumne!

Stanęliście do buntu i walki przeciwko Bogu Żywemu!

Niemądre stworzenia, które są, lecz jutro ich nie ma!

Czyż nie wiecie, że jesteście już pokonani!

Albowiem Jam Jest Bogiem i Panem wszystkiego!

I wszystko podlega Mi! Mej Miłości, Mądrości i Sprawiedliwości!

Zaprawdę, zaprawdę powiadam wam!

Oto poznacie Mnie, że Jestem Bogiem i Panem!

Ujrzycie Moją Sprawiedliwość!

Amen.

Komentarze

Popularne posty