ZNAKI SĄ WAM DANE, A NIE WIDZICIE I NIE POJMUJECIE CZASU! Słowa Boga Żywego z dnia 26.06.2021 roku.

To jest odpowiedź Boga Żywego na temat komentarzy dot. manipulacji pogodą.


Czyż myślicie, że człowiek jako Moje Stworzenie taką ma władzę i wiedzę nad elementami natury, które służą i podlegają Mi, Bogu Żywemu?!

Powiedzcie Mi, o niemądre stworzenia. 

Czyż człowiek przyczynił się do uderzenia Egiptu, gdy plagi nawiedziły go?!

Czyż na rozkaz człowieka, który jest tylko stworzeniem, zebrały się w szeregach niczym uzbrojeni wojownicy inne Moje stworzenia?!

Czyż na rozkaz człowieka, przeszedł przez Egipt Anioł śmierci, odbierając pierworodnym i tylko pierworodnym tchnienie życia?!

Tak iż cały Egipt ugiął się w bólu i wypuścił Mój Lud?!

Zaprawdę powiadam wam. 

Tak i w tym czasie nic człowiek nie może uczynić sam z siebie!

Albowiem wszystko podlega Swemu Bogu, Bogu Żywemu!

I Jest w JEGO władzy!

Jam Jest, Który Jest rzecze: "Idź" i czynione jest.

I rzecze: "Chcę" i staje się!

I rzecze: "Bądź" i istnieje!

I rzecze: "Zburz" i zburzone jest!

I rzecze: "Żyj" i uratowane jest!

Pojmijcie Moje Słowo i uwierzcie Słowu Memu!

Albowiem znaki są wam dane, a nie widzicie i nie pojmujecie Czasu!

Amen.




Komentarze

Popularne posty