Do Kościołów. "Cóż uczyniliście z Moim Kościołem, z Moim Ciałem?!". Słowa Boga Żywego z dnia 07.06.2020 roku.

Przesyłam Ci dalsze Słowa Boga Żywego, które usłyszałam w sercu swoim dnia 07.06.2020 roku i z Woli Boga Ojca Wszechmogącego przekazuję je wam i światu. 

Do Kościołów.  

Oto mówi Bóg i Zbawiciel!

Cóż uczyniliście z Moim Kościołem, z Moim Ciałem?!
Cóż uczyniliście z Moimi Przykazaniami?!
Z Moim Prawem Miłości?!
Cóż uczyniliście z Moją Świętością i Moją Czystością w Moim Kościele?!
Cóż uczyniliście z Moim Słowem?!
I czyż, Ja Jestem! Nie Jestem Panem?!
A jeśli Jestem Panem, to gdzie jest Moja Chwała?!
I czyż nie należy mi się okrzyk chwalebny Hosanna, jeśli Jestem Królem?!
A więc pytam się was wszystkich, synowie i córki człowiecze!
Czyż nie miałbym was karać za waszą niegodziwość i bunt przeciwko Mnie?!
I czyż mam was wynagradzać, za wasze okrutne czyny?!
A może Mam jeszcze dłużej znosić i słuchać, jak zamiast Błogosławieństwa, wasze usta wypowiadają przekleństwa?!
I zamiast z waszych serc płynąć Miłość i Miłosierdzie, to z waszych serc płynie nienawiść, mściwość, zło i wstręt!
Nie! Ja Jestem Powiadam wam!
Nie Będę dużej na to patrzyć ani słuchać!
I wasza deprawacja będzie oczyszczona!
Tak! Wszystko czynię Nowym! Wszystko!
Zaprawdę, Zaprawdę powiadam wam!
Tak jak mówiłem do Mego Ludu Izraela przez Mego Proroka Jeremiasza, tak i mówię dziś.
Gdyż Mój Lud jest krnąbrny i przewrotny!
Bierni są w czynieniu wszelkiej nieprawości i niegodziwości, lecz poprawnie czynić nie umieją!
Amen.

Komentarze

Popularne posty