"Apel do ostatniego Pokolenia!". Słowa Boga Żywego z dnia 23.07.2019 roku.

Przesyłam Ci dalsze Słowa Boga Żywego, które usłyszałam w sercu swoim dnia 23.07.2019 roku i z Woli Boga Ojca Wszechmogącego przekazuję je wam i światu. 

Apel do ostatniego Pokolenia!

To mówi Pan i Stwórca Wszystkiego!
Ja Jestem!

Posłuchajcie Mnie wszyscy wy, którzy twierdzicie, że jestem Bogiem milczącym!
Gdyż oto teraz zwołuję was wszystkich i pytam was!
Ile razy próbowałem was wszystkich zebrać pod Moim Skrzydłem?!
Ile razy próbowałem mówić do was?!
I jak często próbowałem was obudzić z waszego głębokiego snu?!
Ile razy wysyłałem do was Moich Posłańców, aby was wszystkich ostrzec!
A wy, pomimo Mojego wołania pozostajecie głusi i ślepi!
Dlatego teraz powiadam wam!
Nie poddawajcie Moją Cierpliwość próbie!
Gdyż teraz ogłaszam wam wszystkim mieszkańcom Ziemi, że czas się skończył!
I wszystko jest już przygotowane na Moje Ponowne Przyjście!
Owce zostały oddzielone od kozłów, a Moi Aniołowie stawiają teraz Moich wybranych, którzy należą do Mnie!
Gdyż każdy kto słucha Słowa Mego i żyje nim, zna Mnie, a Ja jego!
I tak jak Ja nie należę do tego świata, tak i Moje owce do niego nie należą!
Jestem Dobrym Pasterzem i o owce Swoje dbam i chronię je!
I one znają Mój Głos, a obcego nie słuchają!
I gdzie Ja idę, one idą za Mną!
Amen.

Komentarze

Popularne posty