PIEŚŃ SERCA. CHWAŁA ZMARTWYCHWSTAŁEMU PANU NASZEMU. Przekaz z dnia 08.10.2021 roku.

Dziś dane mi było widzieć jak z nieba spadały świetlisto białe promienie.
A ja leżąc w łóżku powiedziałam na głos: "Czyżby to gwiazdy spadały z nieba? Tak jak w wizjach?"
Widok był piękny.
Niebo było mleczno poszarzałe
A na tym tle spadały świetliste urywane promienie.
A było ich tak dużo..
Nie wiem co to znaczy, ale nie czułam strachu..
A gdy wstałam, to w sercu miałam tą pieśń.


Chrystus Zmartwychwstał.
Alleluja!
Pan i Zbawiciel nasz.
Alleluja!
Jego Moc i Chwała okrywa nas.
W Sakramencie Eucharystii czeka na nas.


On Życiem jest i Imię Jego też.
On wyrwał nas z otchłani piekła. 
On pięknem Jest i piękno jest w Nim.
Pełnią Miłości i Światła też.
On radością duszy każdej Jest.
Którą napełnia Pokojem też.
Chwała Mu Odwiecznemu Bogu.
Chwała Mu i dziękczynienie.
Odwieczny hymn duszy stworzonej z Jego łona Ojca Niebieskiego.
Alleluja Zbawco nasz. 
Alleluja Królu nasz.
Alleluja Panie nasz .
Alleluja Tobie Ojcze Wszechmogący i Wszechmocny.
Co potęgą Swą łamiesz pęta grzechu.


Niech odwieczny hymn duszy stworzonej przez Ciebie, składa Ci pokłon i wszelkie dziękczynienie.
Alleluja.


Jezu, Twe Imię Chwalebne Jest.
O Chryste Boże i Zbawco nasz. 
Niech Twe Imię Święci się, o Boże, Któryś Jest w Niebie. 
Niech dusze stworzone przez Ciebie, oddają Ci pokłon i dziękczynienie. 
Niech na dźwięk Twego Świętego Imienia, zegnie się wszelkie kolano, by przed Tobą Zbawco Nasz, ukłon oddać. 
By pokłonić się w dziękczynieniu, oddać Ci Cześć i Chwałę i Uwielbienie. 
Alleluja.



Komentarze

Popularne posty