NIE LĘKAJCIE SIĘ TEGO, CO POCZĄTKIEM KOŃCA JEST. Słowa Boga Żywego z dnia 10.10.2021 roku.

Rzym straci wiarę i stanie się siedzibą antychrysta.

I to już jest.

Wiedzcie, iż przybliżyło się do was Królestwo Niebieskie i jest już tak blisko was, iż jest już bliżej was, niż rzęsa, przy waszym oku.

A Moje Królestwo nie jest z tego świata, jak i Ja nie Jestem z niego.

Albowiem Królestwo Moje zbudowane jest na Miłości, Prawdzie i odkupienczej Ofierze Ciała i Bóstwa Mego.

Zaprawdę, zaprawdę powiadam wam, dzieci Moje!

Nie lękajcie się!

Nie lękajcie się tego, co początkiem końca jest. A początkiem początku Mego!

Gdyż stary świat przemija na waszych oczach, a powstaje Nowe!

Albowiem Ja Jestem tworzę wszystko od nowa!

Wszystko Nowe w Mym Duchu i Słowie!

Nie lękajcie się tych, którzy przeminą wraz z tym światem, i wszystko co do nich należy!

Lecz niech wasze serca zwrócone będą w bojaźni przed Tym, Który ma władzę nad wszystkim stworzeniem Swym!

Ten, Który daje komu chce i udziela komu chce, według Swej Woli!

Amen.



Komentarze

Popularne posty