DZIECI, POSŁAŃCY ŚWIATŁOŚCI. Przekaz z dnia 23.10.2021 roku.

Dziś znowu miałam dziwny sen, a może to nie był sen, gdyż było tak realne..

Otóż jestem w moim mieście, gdzie obecnie mieszkam i czekam na autobus.

Autobus podjeżdża i wsiadłam do niego. Nagle zrobił się tłok, tak, że nie mogłam oddychać, a na następnej stacji miałam wysiąść. Autobus się zatrzymał, a ja zawołałam do Anioła mojego, aby pomógł mi wysiąść. I znalazłam się na zewnątrz. Zaczerpnęłam z ulgą powietrza chłodnego.

Wracałam do domu, rozmawiając z moim Aniołem. I zobaczyłam lokal, w którym podają moją ulubioną kawę Latte.

I weszłam do niego.

Siedziały dwie kobiety, przy czymś, co przypomniało barek.

Zaprosiły mnie, abym usiadła w środku. Podano mi moją kawę Latte i trochę orzechów położono mi obok.

I zaczęła się rozmowa tych kobiet.

Weszły na temat dzieci, że są jakby to napisać, negatywnością tego świata.

Że wiele kłopotów sprawiają.

Słysząc to spojrzałam się na obecnych znajdujących się gości, niektórzy byli z małymi dziećmi. 

I nagle z moich ust wyszły Słowa, pouczające i wyjaśniające obecność dzieci przychodzących na ten świat.

Po co i dlaczego tu są...

Powiedziałam im, o tym, że przeżyłam śmierć kliniczną i że znalazłam się w pięknym miejscu, gdzie Jezus Chrystus czekał na mnie i wyciągnął do mnie rękę i usiedliśmy i rozmawialiśmy.

I co ludzkość czeka.

Mówiłam donośnym głosem.

Słowa te były Mądrością, ale nie człowieka.

Pamiętam Słowa, mówiące o tym, że dzieci są światłością rozświetlającą ciemność demoniczną. 

Gdyż są niewinne i czyste, przepełnione Światłością Samego Boga Żywego. 

Światłość ich porównać możemy do gwiazd świecących na niebie.

Tyle, że widzimy znikomy blask światłości gwiazd. 

A gdybyśmy widzieli je z bliska, oślepiłyby nas, swym blaskiem światła.

Tak samo jest z dziećmi.

Im mniejsze, tym bardziej świecą Światłością Samego Boga Żywego!

Jego Czystością.

I dlatego szatan, książę ciemności i tego świata, tak bardzo walczy i zniszcza światłość niewinności. 

Że jego nienawiść jest skierowana przeciwko Stworzeniu Boga Żywego. 

I dopóki światłość, czyli dzieci są na tym świecie i  dopóki Światłość Boga Żywego nie zostanie zabrana, dopóty Szatan, nie objawi się światu.

Gdyż on nienawidzi Światłości i działa w ukryciu. 

A gdy to nadejdzie, że Światłość zostanie zabrana, wtedy świat ujrzy ciemność w całej swej masie.



Komentarze

Popularne posty