PAN MÓWI ... CO TO ZA SZALEŃSTWO?! ODPOWIEDZ, JEŚLI WIESZ...

25 marca 2012 - Od Pana Boga naszego i Zbawiciela - Słowo Pana skierowane do Tymoteusza, do wszystkich, którzy mają uszy i słyszą...


Oto, co mówi Pan... 

Widzicie, Moi ludzie wierzą, że zamilkłem, że całkowicie zamknąłem usta i już nie przemawiam przez Moich Proroków.

Ponieważ kłamstwa ludzi eskalują do nieskończoności, a fałszywi prorocy i nauczyciele stają się coraz liczniejsi. Ale Ja pozostaję niewzruszony... I patrzcie, Moi Prorocy pozostają spokojni i czekają na Moje rozkazy.

Popatrzcie, jak ci wszyscy przywódcy w kościołach, którzy wciąż nie mają Ducha, utwierdzają swój fałszywy autorytet. Zobaczcie, jak głoszą Moje Imię, ale Mnie nie rozpoznają. I zobaczcie, jak wszyscy ci niewierzący Żydzi i wszyscy ci ortodoksyjni rabini robią to samo.

Zobaczcie, jak Moje Słowa przechodzą przed oczami ignorantów, nieświadomych chrześcijan i dostają się do uszu aroganckich, samozwańczych wierzących, którzy potem odwracają się i walczą przeciwko Mnie.  Zobaczcie, jak prześladują tych, których do nich wysłałem, i robią to wszystko, aby służyć Bogu…

I zobaczcie, jak jednym tchem i w jednej chwili rozpoznają Autora tych Listów, a potem odwracają się i uderzają Mnie w usta, bluźniąc Moim Słowom i profanując Moje dary...

Co to za szaleństwo?!... Co to jest, czym Mój lud jest wypełniony?!.. Odpowiedz, jeśli wiesz.



Komentarze

Popularne posty