"POWIADAM WAM WSZYSTKIM! MÓJ DOM TO DOM GOMORY!"

Droga Doroto, podaję Ci Słowa Boga Żywego, które usłyszałam w sercu swoim dnia 04.12.2020 roku i z Woli Boga Ojca Wszechmogącego przekazuję je wam i światu. 


Pisz córko Moja i nie lękaj się ich, bo Ja Jestem z Tobą i nie przemogą cię, gdyż oto Wielki Izraela i Niezwyciężony idzie przodem przed tobą!


Ja Bóg Izraela i wszystkich narodów Ziemi!

Bóg Wszelkiego Stworzenia i wszelkiego Dzieła!

Powiadam wam wszystkim!

Mój Dom to Dom Gomory!

Oto co uczyniliście z Mego Domu!

Z Mego Przybytku!!

Z Mojej Świętości uczyniliście bezbożność!!

Z Mojej Prawości uczyniliście nieprawość!!

A Czystość zamieniliście na wszelką nieczystość, która niczym trucizna rozlana została po całej ziemi!

Wasze grzechy niczym wzburzona rzeka, porywa i wciąga was w głębiny otchłani!

Czyż tego nie widzicie?!

I nie pojmujecie?!

Trwacie uparcie przy bezbożności i zatwardziałości waszych serc!

Ociemniały został wasz Duch, tak iż nie dostrzegacie Światłości Mojej, która oświeca wszystko!

Oświeca i przenika!

Zaprawdę, zaprawdę powiadam wam!

Tak jak Miłość i Mądrość wyszła ze Mnie, tak oto Słowo pochodzi ode Mnie!

Jak długo chcecie trwać w swych grzechach?!

Jak długo będziecie trwać w zatwardziałości waszych serc?!

Jak długo będziecie trwać w bezbożności swej i napawać swój wzrok wszelką obrzydliwością?!

Jak długo będziecie popełniać wszelką nieprawość i niegodziwość?!

Zaprawdę, zaprawdę powiadam wam!

Tak jak rodzącej spieszno wydać dziecię na świat, tak spieszno Sprawiedliwości Mojej, by zatriumfowała!

Amen.



https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=4798975130144597&id=345061712202650&scmts=scwspsdd

To otrzymałam jako potwierdzenie wczorajszego Słowa Boga Żywego. "Wasze grzechy niczym wzburzona rzeka, porywa i wciąga was w głębiny otchłani!"

Katarzyna

Komentarze

Popularne posty