"Jestem Życiem i ty żyjesz. Żyjesz poprzez Mnie i we Mnie".

 Umiłowani w Chrystusie Panu Naszym, bracia i siostry. 

Dziś usłyszałam oto te Słowa Boga Żywego w sercu swoim:


"Rozłamcie drzewo, a JA tam będę.

Podnieście kamień, a tam będę".


Bóg Żywy powiedział, że ON Jest Życiem, i objawia się w człowieku.


"Jestem Życiem i ty żyjesz.

Żyjesz poprzez Mnie i we Mnie.

Dałem ci dar Mój. Darem Moim jest Życie.

Wszystko co należy do Mnie, do Mnie też wróci.

Albowiem ze Mnie wyszło Życie. Wszelkie życie.

Dlaczego Moje dzieci tego nie pojmujecie?

To jest Prawda.

Ujrzyjcie ją, a Ona was wyswobodzi.

Ja przyszedłem w ciele i Jestem Prawdą, Drogą i Życiem.

We Mnie Jest Życie.

Każdy, kto uwierzy we Mnie, choćby umarły był, żyć będzie.

Jestem pośród was i nie opuściłem was, aż wszystko się stanie, co się stać musi.

Albowiem śmierć nie ma nade Mną władzy, tak i nad wami mieć nie będzie.

Gdyż Ja Jestem, Tym Który zwyciężył śmierć.

I posiadam Klucze życia i śmierci.

Nie lękajcie się Moje dzieci.

Nie lękajcie się śmierci.

Ani tych, którzy wasze ciała uśmiercić mogą.

Przyjdźcie do Mnie, a JA was przyjmę.

Przyjdźcie z otwartymi sercami, a JA przywrócę was do życia.

I będziecie żyć.

Amen".



Komentarze

Popularne posty