WIZJA. UPADEK KOŚCIOŁA. Przekaz z dnia 24.08.2021 roku.

Oto co mi dane było dnia 24.08.2021 roku w niby śnie zobaczyć i usłyszeć. 

Otóż szłam drogą, przy drodze był kościół i drzwi podwójne kościoła były otwarte na oścież.

Stanęłam przy tych otwartych drzwiach, a w środku nie było prawie nikogo.

To było jakby jeszcze przed Mszą Świętą. 

Nagle pojawił się tłum ludzi i zaczęli wchodzić do środka kościoła. Jeden z mężczyzn zapytał się mnie z uśmiechem, dlaczego nie wchodzę.

I chwycił mnie za ramię i wprowadził do środka razem z innymi ludźmi.

Rozglądałam się nie pewnie.

I u góry przy ołtarzu byli księża i odprawiali Mszę Świętą i nagle zaczęli tańczyć. 

A z nimi ludzie. I złączyli się i zaczęli tańczyć coś jak taniec grecki lub turecki, Zorbe?

I śmiali się w głos. A jeden z tej grupy tanecznej chciał mnie chwycić, abym się przyłączyła.

Odmówiłam stanowczo.

I z przerażeniem zaczęłam patrzeć na nich, co oni robią?

I nagle zaczęłam wołać do księży i do tych ludzi, aby przestali, bo to jest złe.

I wołałam: "Czy nie wiecie co to jest Msza Święta?!

Że jest to Ofiara Święta i jej upamiętnienie życia, nauki Jezusa Chrystusa i Jego Ofiary złożonej Ojcu Wszechmocnemu na Krzyżu....

Że to co robią, jest obrazą Boga Ojca, Boga Żywego i Ducha Świętego". 

To było odstraszające i przerażające.


Ten filmik dane mi było widzieć wczoraj.

Jakby był potwierdzeniem wizji.


https://www.facebook.com/groups/418441435016560/permalink/1807559256104764/

Komentarze

Popularne posty