WIZJA. UCISK. Przekaz z dnia 29.08.2021 roku.

Miałam dzisiaj wizję, bardzo realną..

Otóż byłam z rodziną nad wodą.

Dzieci pływały i wiele innych rodzin tam było.

Ogólnie dość dużo ludzi.

I nagle zobaczyłam jak zaczęli ludzi w wodzie szczepić, bo nikt nie mógł wejść do wody bez szczepienia.

Tylko ja i moja rodzina nie byliśmy poddani tym ukuciom.

Zawołałam do Krzyśka i na dzieci, aby wyszły z tej wody, bo zobaczyłam, że jakaś kobieta chodzi ze strzykawką.

I wyszliśmy stamtąd niezauważeni.

Ludzie ci szczepili w wodzie nawet dzieci.

A każdy z nich nie był już człowiekiem, lecz czymś dziwnym.

Chodzi o to, że nie tylko na basenach będzie zakaz przebywania dla niezaszczepionych preparatem zatruwającym nie tylko ciało, ale i dusze, lecz nawet nad jeziorem, czy rzeką, nie wolno było wejść osobom bez wstrzykniętego preparatu zwanego niby szczepionką.




Komentarze

Popularne posty