JUŻ CZAS, APOSTOŁOWIE MOI! Słowa Boga Żywego z dnia 25.09.2021 roku.

Apostołów zwołam już czas, by obudzili serca śpiących. By wstali i ruszyli w bój, w ostatecznej walce ze złem.

Niech zatrąbią Moi Aniołowie do Ostatniego uderzenia, niech rozstąpią się znów Mury Jerycha, by zapadła się niegodziwość niegodziwców, co zatruła całą Ziemię Swymi czynami!

Oh jak spieszno Mi, zakończyć tą złość Stworzeń Mych, com dziecie swym zwie od wieków.

Niech każdy z was opasie biodra swe, Czystością!

Niech każdy z was, włoży szatę pobożności, by nieść Głos Mój, aby był ich wyrokiem, iż odrzucili Boga Swego, Boga Jedynego i Prawdziwego!

Odrzucili też Me Słowo! Słowo Życia!

Tak i Ja uczynię im podobnie!

I ujrzą wyrocznię Mą i wyrok wydany na nich posłyszą!

Albowiem Jam Jest Jest Imię Me i nie pozwolę z siebie dłużej drwić! 

O Ludu Mój, dokąd idziesz?!

Wołam dziś!

Odeszłeś daleko ode Mnie!

Już czas, by wszystko sie wypełniło, co spisane zostało w Księgach, co usta Mych Proroków, posłanych przeze Mnie, wypowiedziały!

Niech zabrzmią Trąby Aniołów Mych, niech staną w szeregach, by dokonało się i nowe Stworzenie ujrzało Mą Chwałę!

Już czas, Apostołowie Moi! Już czas wołam do was. Oto stoi przed wami, Oblubienica Ducha Mego, Matka Miłosierdzia! Oto Ona, spogląda miłosiernie na was!

Już czas!

Amen.



Komentarze

Popularne posty