O MOJE BIEDNE DZIECI! UCIEKAJCIE SIĘ DO MEGO MIŁOSIERDZIA! Słowa Boga Żywego z dnia 07.09.2021 roku.

Pisz córko Moja. Czasu coraz mniej.

Moje biedne maleństwa! Moje biedne dzieci!

Zostałyście przez podstęp Nieprzyjaciela oszukane!

O Moje dzieci, pozwoliliście, aby nieprzyjaciel waszej duszy nałożył wam żelazne jarzmo, tak ciężkie, że będziecie bardzo cierpieć pod jego jarzmem!

Nie chcieliście Mnie słuchać!

Odrzuciliście Moje Słowo, które do was zaniosłem przez Mych Proroków!

Ostrzegłem was przez usta tych, ktore wybrałem, aby niesli Moje Słowo, ludzkości Ostatniego czasu i Ostatniego Pokolenia!

Moje umiłowane dzieci, które idą za Mym Głosem!

Posłuchajcie Ojca Swego!

Jestem nie tylko waszym Bogiem, Stwórcą, Panem, ale przede wszystkim Ja Jestem Ojcem wszystkich Stworzeń, Mych Stworzeń!

Kocham was Miłością wieczną i dlatego wyruszam za wami, przed wami, aby was prowadzić, uczyć i wskazywać wam Drogę do Mnie. Jestem Miłością bezgraniczną i Mocą niepojętą dla was!

Rzekłem wam, że zanim przyjdę jako Sędzia Sprawiedliwy, przychodzę do was jako Miłosierdzie, jako Odkupiciel waszych dusz.

Mówię do zatwardziałych serc, które pragnę, aby otworzyły się na Prawdę, na Mnie!

Wszystko przyśpiesza Moje dzieci!

A dzieje się to z Mojej Woli, ze względu na Mych wybranych!

Gdyż wielu zostało powołanych, lecz niewolu jest wybranych!

O Moje biedne dzieci!

Uciekajcie się do Mego Miłosierdzia!

W tych ostatnich chwilach, jaka wam jest dana, wzywajcie Mojego Miłosierdzia!

Czekam na poruszenie waszego serca!

Amen.




Komentarze

Popularne posty