WIZJA. OSTRZEŻENIE DLA ROSJI. Przekaz z dnia 31.07.2021 roku.

Miałam dziwny sen, niby sen.

Rozmawiałam z Putinem.

Był on w pokoju i podeszłam do niego i zaczęłam mu tłumaczyć mówiąc, że jeśli on pierwszy uderzy w Amerykę, to będzie jego zguba i zostanie zniszczony on i cała Rosja.

I będzie odpowiadał przed Bogiem za tę zgubę wielu ludzi. 

Wtedy on popatrzył się uważnie ze zmęczonym wzrokiem.

I dalej mu mówiłam, że Ziemia zmienia położenie rotacyjne. I pokazałam mu rękoma jak obraca się. Najpierw obroty i zmiany na Ziemi będą powolne, a potem coraz szybsze.

I powiedziałam do niego: "Wiesz co to znaczy i nie potrzebujesz wytłumaczenia".

Na co on odpowiedział, że tak.

I zapytał się co robić?

I odpowiedziałam: "Skieruj serce do Boga i poddaj się Jego Woli".

Za drzwiami dobiegały głosy.

Szykowane było przyjęcie jakby urodzinowe.

On był ubrany elegancko.


https://wiadomosci.onet.pl/swiat/ambasador-rosji-w-usa-waszyngton-chce-by-24-dyplomatow-rosji-opuscilo-kraj/cv3xy4z


Komentarze

Popularne posty