OTO CZAS, PRZYGOTUJCIE SIĘ. Przekaz z dnia 11.07.2021 roku.

Droga Doroto, jaki ja dziś miałam niby sen, a może to było coś więcej..

Najpierw znalazłam się w miejscu podobnym do leśnej polany. I ktoś był ze mną.

I pokazywał mi miejsce pewne. I powiedział, abym spojrzała przed sobą na wysokości wzroku.

Nic nie mogłam zobaczyć.

I po chwili znowu usłyszałam, abym spojrzała jeszcze raz.

I nagle spod ziemi wybuchło coś potężnego i ogromnego.

I zaczęłam wołać, że to chyba wulkan wybuchł.

A ten Głos powiedział:

"Oto czas, przygotujcie się".

I padłam w trwodze na kolana zakrywając twarz i ze łzami zaczęłam błagać o Miłosierdzie i o przebaczenie grzechów.

I zobaczyłam blask i znalazłam się gdzie indziej.

I Anioł mówił, że wszystko będzie zdawalo rachunek ze swoich czynów.

I usłyszałam coś dziwnego.

Że wiele zwierząt zostanie uwolnionych.

Bo wykonywali Bożą Wolę, bardziej niżeli ludzie.

Zaś ludzie, którzy nie wykonywali Woli Bożej zostaną umniejszeni.

I widziałam przerażenie wielu ludzi przed wyrokiem.

I otworzyło się jakby niebo i ogromna Światłość była i Głos potężny i słyszałam co mówił.

I wielu ludzi zostało w materi a inni wzniesieni.

I widziałam i słyszałam jak ktoś został wywyższony do rangi Archanioła.

I została ona przemieniona. Bóg Ojciec podniósł ją ręką do góry jakby i powiedział: 

"Oto wypełnione zostało powierzone Ci zadanie. Wywyższam Cię do rangi Archanioła".

Wiem, że ten Archanioł zstąpił w Nowej Postaci jakby, na ziemię w obecności kapłanów albo zakonników dwóch.

Bo mieli coś na wzór kaptura.

I pilnował ten Archanioł dzieci.

Słyszałam i widziałam jak przerażone dzieci, które jechały dużym autokarem, autobusem krzyczały a Archanioł dotknął tego pojazdu i dzieci były spokojne. 

I dane mi było poznać i widzieć Archanioła.

A Archanioł ten, w czasie przemiany stał się bardzo duży.

Komentarze

Popularne posty