"TEN CZAS, JEST CZASEM OCZYSZCZENIA WASZEJ DUSZY". Słowa Boga Żywego z dnia 16.07.2021 roku.

Te Słowa i wyrazy pojęć naukowych usłyszałam w sercu swoim.


"Zmiany strukturalne w jądrze Ziemi.

Zmiana na ośrodkowym niebie Ziemi.

Zmiana położenia układu gwiezdnego i przestrzeni gwiazd i układu planetarnego.

Fluktuacja osi Ziemi. Jako pierwsze".



To objaśnienie tego co się dzieje i co nadchodzi.


Parę minut później...


Właśnie teraz usłyszałam Ducha Świętego, który przedstawił się jako Mądrość.

I objaśnia mi.


"Mój Duch Mądrości przekazał Ci te Słowa.

Mądrość pochodzi ode Mnie, tak jak Prawda jest we Mnie i Miłość.

Tak Mądrość objawia wam w tym czasie Swoją obecność.

Mądrość została objawiona także w Mych Apostołach, albowiem posłałem Ją do nich.

Tak i dziś posłana została do Mego Ludu.

Aby objawiła wam Czas czasów i połowa czasu.

To co nadchodzi, co zakryte jest.

I to co objawione ma być.

Ten Czas, jest czasem oczyszczenia waszej duszy.

Zanim zostałem objawiony światu, posłałem Anioła przede Mną, aby przygotował wasze serca, na spotkanie ze Mną, Słowem i Bogiem.

I przyszedłem do was jako ImmanuEl.

I byłem wśród was, Ludu Mego.

Lecz na ten Czas, przygotowana będzie wasza dusza.

Nie ciało, które w drugim Czasie oczyszczone było, przez zanurzenie, czyli Chrzest.

Lecz dusza wasza, która będzie oczyszczona przez Ducha Mego.

Przygotowana na spotkanie ze Mną. Zbawicielem i Bogiem.

Ujrzycie w Odbiciu Mego Ducha, stan waszej duszy.

I poznacie Prawdę o sobie.

I ujrzycie Mnie w Prawdzie.

To jest Moje Miłosierdzie, ktore okazuje dla Mych Stworzen, Mych dzieci.

Za które zapłaciłem najwyższy okup.

Moją Krwią.

Amen".

Komentarze

Popularne posty