PAN WYJAŚNIA... KIM JEST PROROK? SZLIFUJĄCE SIĘ DZIECI... NADSTAWIAJ USZU!

10 stycznia 2011 - Przez Pana, naszego Boga i Zbawiciela - Słowo Pana wypowiedziane do Tymoteusza - Do wszystkich, którzy mają uszy i słyszą.

Oto, co mówi Pan, twój Bóg... Przemówiłem i wysłałem Swoich posłańców przede Mną... Ale ci nierozsądni ludzie w żaden sposób nie mogą widzieć ani słyszeć!  Nie chcą patrzeć poza Moich posłańców (nie zwracać uwagi na ludzi, ale na przesłanie) i chętnie zamykają uszy, aby nic nie słyszeć. Nie jesteś w stanie rozpoznać Głosu Żywego Boga...

Bo któż jest dla was posłańcem, ludzie nieświadomi i zarozumiali?... Dlaczego badacie ich tak dokładnie i próbujecie znaleźć błędy w tych, których posyłam?  Dlaczego zajmujesz się tymi, których wybieram? A dlaczego osądzasz tych, przez których przemawiam?

A co to jest Prorok?... Czy nie jest to osoba, Mój sługa, którego wybrałem i powołałem? A kiedy Mój sługa zostanie Prorokiem? A jak długo on pozostaje Prorokiem?... Widzicie, on jest tylko Prorokiem w tym momencie, kiedy Mówię do niego i sprawiam, że słyszy... On prorokuje tylko tak długo, jak zmuszam go do mówienia lub pisania Moich Słów. ..Ja Jestem Panem.

Ponieważ nie ma proroctwa poza Moją Wolą i bez Mojego Głosu nie może być proroctwa... A bez Mojego Ducha nikt nie może słyszeć i nie będzie miał też wizji ani nie jest w stanie zrozumieć.

Poza Świętym nie ma wiedzy... Tylko próżność, egoizm i kłamstwa... Fałszywa sława i złe wróżby.  Dlatego szukaj prawdziwej wiedzy, a otrzymasz zrozumienie i wiedzę. Zdobądź mądrość i ulecz te ślepe oczy i usuń głuchotę, która dręczy twoje uszy ...

Oto Mądrość... Jeśli wyślę wiadomość, nawet dwie takie same, do dwóch różnych domów przez dwóch różnych posłańców, co to dla ciebie oznacza?  Naprawdę, co jest posłańcem wiadomości?... czy nie Ja jestem nadawcą? Czy nie mam mocy przemawiać przez kogo wybiorę i wysyłać kogo zechcę?...

A może chcesz, żeby grzech Mnie przeszkodził?... Spójrz, czy powinienem raczej przemawiać przez osły, ponieważ one nie mają grzechu? Czy mam wysłać ptaki z powietrza jako Moich posłańców, bo nie mają grzechu? Czy grzechy ludzi powinny w jakikolwiek sposób Mi przeszkadzać? Czy Mój Głos będzie mógł być w jakikolwiek sposób powstrzymany?… Spójrz, przez usta Kajfasza przemówiłem i ogłosiłem Swoją Wolę i środki, dzięki którym będziesz zbawiony, chociaż on miał większe grzechy!

JESTEM PANEM! NIE ZMIENIAM SIĘ!... A Moje Słowa głoszą Moją Chwałę... Moje Orędzie objawia Mój Majestat i Moc Mojej Siły... PRZESTAŃ PATRZEĆ NA MOICH POSŁAŃCÓW!

Wy ludzie ignoranci, uciekajcie od tych wszystkich pastorów i uciekajcie od wszystkich waszych nauczycieli... To ślepi przewodnicy, którzy ściśle trzymają się wszelkiego rodzaju ludzkich nauk i tradycji, rezygnując ze Mnie i Mojego Słowa. Ucieknij od tych wszystkich łańcuchów, które przykuwają cię do ciężaru ich fałszywych nauk i odrażających tradycji!

Pospiesz się, szukaj Mądrości i napełnij się wiedzą... Staraj się kupować nowy olej od tych, którzy sprzedają czysty olej! Nie cofniesz tego, bo cię wysłałem... z przyjemnością go wylejesz. Tak, otrzymali mnóstwo oliwy z magazynów, dzięki której z pewnością możesz ponownie zapalić swoje lampy, jeśli zdecydujesz się je otrzymać.

POŚPIESZ SIĘ!  Ciemność już zapadła!... A niedługo będzie już kompletna noc i wtedy nikt już nie będzie mógł pracować poza tymi, którzy zostali poustawiani jako świeczniki. Są to ci, którzy są zarówno widzialni, jak i niewidzialni, ci, których tłumy ledwo dostrzegają, a mimo to są wyraźnie osadzeni na wzgórzu, tak że wszyscy mogą ich widzieć i słyszeć. Mówię wam, nikt z władzą ich nie znajdzie, ani żadne ludzkie urządzenie nie może ich znaleźć ani zaszkodzić…

Bo któż może się przeciw Mnie przeciwstawić i zamknąć Mi usta, gdy zacznę mówić?!... Bo dźwięk Mego Głosu nie ustanie, dopóki każde wysokie miejsce nie zostanie upokorzone i spalone w ogniu, aż każda wielka góra zostanie wstrząśnięta i zburzona dopóki każdy podkład nie zostanie usunięty!

JESTEM PANEM!... Nic wzniosłego nie oprze się Mnie ponownie! Coś pójdzie dalej, co zostało stworzone przez ludzkie ręce w ich dumie, zbudowane w ich nienasyconej chciwości... Wszystko musi zostać zburzone!

Ponieważ ich żarłoczny apetyt będzie karmił ich w dążeniu do złego wzbogacenia, aż pękną! A u szczytu samozwańczej sławy zostaną całkowicie zrujnowani!  Dumni upadną! I już nigdy nic wzniosłego nie stanie przed Moją Twarzą, NIGDY WIĘCEJ!...

JESTEM PANEM! ODBICIE MOJE IMIĘ!... Dopóki krew nie popłynie z uszu niegodziwców, a zabici dosięgną ich szyje! BO NIE JESTEM Z TEGO ŚWIATA!...

Ale wy, synowie i córki człowiecze, jesteście z tego świata! Skończyły się czasy torturowanych Proroków!... Nadchodzą dni ostatnich trąb!... Rozpoczął się dzień bitwy!...

Ponieważ wielu przyjdzie i powie… „Zabijmy ich.” A jeśli zabijesz tysiąc, kolejne tysiąc wystąpią i zajmą ich miejsca… Grzech bowiem nie może przeszkodzić w przemówieniu Słowa Bożego! Nie zamknie też ust tym, którzy przynoszą Chwałę i Cześć Mojemu Imieniu!

Ale ostrzegam was... Zwróćcie uwagę na Moją mowę i zwróćcie baczną uwagę...Tysiące zostało zabitych w przeszłości, a tysiące zostało wysłanych... Ale w Dniu Gniewu Bożego nie będzie!

Zaprawdę, wielu jest przeznaczonych do miecza i wielu zostanie oddanych, którzy będą okazywać Chwałę i Cześć Mojemu Imieniu...Albowiem Pan jest silny, a Moja Wola jest ugruntowana i znana wśród narodów...

Ale Moi świadkowie będą żyć! A w Moich Prorokach zamieszkam jak Płomień ognisty! Ich liczba nie będzie tysiąca, ale sto czterdzieści cztery razy tysiąc (144 000)!

Biada tym, którzy się im sprzeciwiają! Ponieważ wszystkie są mocnymi wieżami z murami twierdzy, których nie można zburzyć, ich mury są nieprzeniknione ... Każdy ma moc trąb Jerycha i na pewno zawołają głośno! Każdy nosi moc Mojego Miecza, by zabijać, a uderzą szybko! Każdy ma długą włócznię do przebicia i wielu zostanie przebitych... Widzicie, będą nosić miskę napełnioną wodą, w której będą myć stopy skruszonego, aż przyjdę...Ja Jestem Panem.

Dlatego wzywam was, powstańcie wszyscy niegodziwi i źli!... Wystąpcie wszyscy szydercy!... Spróbujcie skrzywdzić Moich świadków słowem i czynem! Wszyscy, którzy nie chcą patrzeć w przeszłość Mojego Proroka, wystąpują!... Wszyscy, którzy pozostają zaślepieni przez swoją dumę i oszołomieni swoją ogromną arogancją. WYCHODZI NA JAW!  Zgrzytacie dzieci!... Bo Pan wasz Bóg przygotował wielką bitwę!



Komentarze

Popularne posty