Wizja. "Modlitwa jest Wielką Bronią, daną nam przez Samego Boga".

Droga Doroto, pamiętasz jak opisywałam Ci wizję walki Aniołów z demonami w Kościele?
To jest walka, ona trwa. Tylko modlitwa do Boga Ojca, Ojcze Nasz, i inne modlitwy i oddanie się Jezusowi Chrystusowi jest naszym ratunkiem.
Czas, abym opisała to, co dane mi było widzieć i usłyszeć.

Z Wtorku na Środę ( z 21.07.2020 na 22.07.2020) w niby śnie, dane mi było zobaczyć i usłyszeć to.

Otóż byłam w jakimś budynku i stałam przed oknem i nagle z nieba zaczęło coś spadać. Coś, co wyglądem  przypominało srebrzystą pajęczynę. I było tego tak wiele. I widzę ludzi przerażonych i uciekających. Ludzie w panice zabierali najpotrzebniejsze rzeczy i uciekali do piwnic i opuszczonych miejsc. Szli jakby tunelami. Robili barykady ze wszystkiego. Jak oni byli przerażeni...
A na drugi dzień ujrzałam to.
Otóż byłam z rodziną na spacerze. I wracaliśmy do domu. I była godzina policyjna i prądu nigdzie nie było. To było późnym wieczorem.  I okazało się, że gdzieś nasz pies się zgubił. Więc poszłam go szukać. I gdy go tak wołałam, nagle zostałam uniesiona w górę przez wiatr. I ten wiatr mnie unosił tak szybko i zobaczyłam, że wszędzie była dziwna ciemność, tylko z tego wiatru wychodziło światło. Wołając mego psa, modliłam się i poczułam coś dziwnego. Więc zaczęłam głośno modlić się "Ojcze Nasz"..
I tak cały czas, i zobaczyłam z góry coś bardzo złego. I modliłam się bezustannie i wołałam Ojcze Nasz.. 
I z modlitwą na ustach otworzyłam oczy.
Nie mogę wam opisać, co widziałam. To było straszne..
To było po drugiej w nocy, gdy otworzyłam oczy, i modliłam się do rana.
Po kilku dniach modląc się usłyszałam od Boga Żywego, co znaczy to, co widziałam. 
Błagam was, modlitwa jest Wielką Bronią, daną nam przez Samego Boga. 
Chodzi o to, że gdy człowiek, ludzie nieświadomi niczego śpią, to wróg nie śpi. 
To dlatego między innymi Jezus Chrystus, umiłowany Nasz Pan, mówił do Apostołów i Ludu Swego, aby modlili się i czuwali.
Doroto, moja siostro, jak straszne było to, co widziałam...
Gdyby nie Łaska Boga i to, że nie czułam lęku, nie wiem co by było.
Módlcie się bezustannie. Bo to jest ochrona nasza. I to niesamowicie Wielka. 

Niech Pokój Chrystusa będzie z Tobą i z wami wszystkimi. 

Błogosławieństwo dla Ciebie i Twoich bliskich oraz Wszelkie Łaski w Imię Jezusa Chrystusa,  Pana Naszego. 

Katarzyna. 

Komentarze

Popularne posty