"Raport Piłata do cesarza Tyberiusza o Jezusie Chrystusie". Przekaz z dnia 20. 07.2020 roku.


Droga Doroto, gdy otworzyłam Telefon odrazu pokazał się ten link i dzielę się z Tobą i z wami wszystkimi. 
Pragnę, abyś podała go na Stronę Jezusa Chrystusa. 
Rok temu Bóg Żywy pokazał mi w niby śnie, wizji to co się działo na placu. Jak wściekły tłum wymachiwał kijami grubymi i pluł w stronę Podwyższenia, gdzie stał schwytany Jezus Chrystus. 
Z początku nie wiedziałam gdzie jestem i dlaczego...
Znalazłam się pośrodku tego tłumu, na tym placu.
Nigdy nie zapomnę co widziałam i słyszałam.
Gdy zorientowałam się, że tym schwytanym był Jezus, zaczęłam przedzierać się przez ten wściekły tłum i wołać do nich, aby przestali bo tym schwytanym jest Jezus! "Co wy robicie, Ja Go znam, to Jezus!"
A oni gdy tylko usłyszeli, że wypowiadam te Święte Imię, jakże zaczęli bluźnić i pluć w moją stronę i wymachiwać kijami.
A ja płacząc przedzierałam się przez ten tłum dalej, próbując dotrzeć do Jezusa.
I spotkał się nasz wzrok. 


Komentarze

Popularne posty