LIST OD BOGA. List ten otrzymał Świat by poznał czas i wyrok.

Dlaczego mnie porzuciłeś? Dlaczego odwróciłeś się ode Mnie, Tego, Który cię uwielbia? Zwróciłeś się do świata po odpowiedzi i prowadziłeś wojnę przeciwko Mnie, pokładając swoją wiarę w ludziach i ich pustych słowach. Jaki człowiek mógłby KIEDYKOLWIEK stanąć przeciwko Mnie i zwyciężyć? Nie ma nikogo, kto mógłby się ze Mną porównać! Wróć do Mnie, Moje dziecko! Wróć, zanim będzie za późno! JESTEM DOKŁADNIE, KTÓRY ZAWSZE BYŁEM! Zaufałeś temu, co widzisz. W zależności od tego, co możesz chwycić ludzkimi rękami. Zwróciłeś się do światowych papierów wartościowych i odwróciłeś się od Mojego Słowa. Oddzieliłeś Mnie od siebie, trzymając się tylko tego, co CHCESZ usłyszeć. Kochałem cię DOKŁADNIE taki jaki jesteś od samego początku. Kochałem was wszystkich. Dlaczego nie kochasz Mnie całego?  Nadal ufasz temu, co mówi „człowiek”, mając nadzieję na lepsze życie TUTAJ! Czy nie zdajesz sobie sprawy, że to życie jest ulotne i tylko cieniem? Przestań skupiać się na rzeczach tego świata i szukaj najpierw Mojego Królestwa w górze. KRÓLESTWO NIEBA jest tam, gdzie należysz! Zwróć się do Mnie, a pokażę ci, że NAJWIĘKSZE w życiu pochodzi od MNIE! Czas jest krótki, Moje dziecko. MÓJ SYN PRZYCHODZI po Swoją Oblubienicę, ponieważ została przygotowana . Powróćcie do Mnie, wszystkie wasze zmęczone dusze szukające odpowiedzi, a JA dam wam pokój, który przewyższa wszelkie zrozumienie. Przyjdźcie do Mnie, a będę was wspierać. PRZESTAŃ WIERZYĆ SWOJEJ WIERZE W LUDZIE I RZECZY TEGO ŚWIATA!  NIE zbawi cię. Mówisz: „Musimy się przygotować!” Ale w jaki sposób ktoś „przygotowuje się” na to, co ma nadejść? Uważasz, że musisz gromadzić materialne przedmioty ... Dlaczego? Czy nie wierzysz we MNIE? Czy mówiłem ci, żebyś robił takie rzeczy, czy też strach świata powiedział ci, żebyś to robił? Co jest takiego, czego nie mogę zrobić? Czego nie mogę ci zapewnić?  Który rodzic nie zapewnia dziecku opieki? Zaufaj Mnie!  WIARA JAK DZIECKO!  MUSISZ mieć wiarę, żeby zobaczyć, co mogę zrobić. Porzućcie pychę i arogancję, bo obiecuję, że będą służyć tylko waszemu zniszczeniu. Ten świat wkrótce doświadczy Mojego gniewu i WIELE upadnie!  Czy myślisz, że CHCĘ, abyś doświadczył czystego horroru, który nadchodzi? Czy myślisz, że chcę zniszczyć KAŻDE z moich UKOCHANYCH dzieci? NIE! DŁUGO CIERPIŁEM dla WASZEGO dobra, bo boję się tego, co MUSZĘ zrobić!  Dlaczego muszę to zrobić? Ponieważ JESTEM SPRAWIEDLIWY, JESTEM ŚWIĘTY, JESTEM PRAWY I PRAWDZIWY! JA powiedziałem o tych rzeczach, które mają nadejść, a ponieważ JESTEM PRAWDĄ, na pewno się one spełnią, tak jak już to mają. Ale daję ci wyjście! Przez DRZWI, które wkrótce się zamkną.  DRZWI to Mój Syn, JEZUS CHRYSTUS. Ten, Który niósł TWÓJ grzech i przybił go do krzyża! Złamał klątwę grzechu na wszystkich, ale wielu tak naprawdę nie rozumie, co to oznacza. Umarł tego dnia, abyś TY umarł dla świata. Świat nie ma już nad tobą władzy, chociaż większość z nich jest tak ślepa na prawdę, że jej nie widzą. JESTEŚ MÓJ! To powinno przynieść ci pocieszenie, ale zamiast tego twoja duma mówi ci: „NIE JESTEM NIKT!  Należę tylko do mnie! ”Czy nie widzicie, że JA JESTEM POWODEM WSZYSTKIEGO DOBREGO w waszym życiu?! Wierzycie, że osiągnęliście tak wiele pracą własnych rąk, ale nie zauważyliście, że to JA, CAŁY CZAS! 

TERAZ jest czas, aby PATRZEĆ I WIDZIEĆ! Na ile modlitw odpowiedziałem, za które masz uznanie? Iloma błogosławieństwami cię obdarzyłem, a które, jak uważasz, osiąnąłeś własnym działaniem? Wierzysz, że dźwigałeś ciężar świata na swoich ramionach, kiedy TYLKO JEDEN UCZYNIŁ WŁAŚNIE TO! Puszczaj swoją dumę! Przyjdź do Mnie po odpowiedzi, których tak desperacko szukasz. 

WSZYSCY zobaczą KIM NAPRAWDĘ JESTEM. 

NIE JESTEM „niemowlęciem w żłobie”, ani „umierającym człowiekiem na krzyżu”. To było ZAKOŃCZONE dawno temu. Jeśli twoim pragnieniem jest życie w strachu, to BÓJ SIĘ TYLKO MNIE! 

Ten świat i jego ludzie nie mogą nic dla ciebie zrobić.  SZUKAJ MNIE, A ZNAJDZIESZ MNIE!  

Ale szukaj Mnie całym swoim sercem, tak jak KOCHAŁEM CIĘ CAŁYM SWOIM!

https://m.youtube.com/watch?v=xZD-PZUkaDk&feature=youtu.be

Komentarze

Popularne posty