LEKCJA 1 – UBIERZ SIĘ DO BITWY | WIADOMOŚĆ | 12.12.2022

  Moje Kochane Dzieci,

 Każdy dzień, który wam daję, jest cennym darem z Mojej ręki. Każdy dzień daje wiele okazji do wzrastania, odpoczynku, dostrzegania piękna i doświadczania radości waszego Pana. Pragnę, abyście każdy nowy dzień przyjmowali, pełni dziękczynienia i nadziei. Chcę, abyście szli uczciwie przed Moim tronem w postawie pokory i skruchy, tak jak tego potrzebujecie. Chcę, abyście byli czujni na niebezpieczeństwa otaczającego was świata, ale nie chcę, abyście popadli w strach. Zawsze idę przed wami i zawsze jestem świadomy okoliczności, które was otaczają.

 Nigdy nie zapominajcie, że Moja siła, Moja moc i Mój autorytet są większe niż wasz wróg. Zawsze pamiętajcie, że siedzę w niebiosach i śmieję się z planów wroga, bo wiem, kim jestem i wiem, kim on jest. Podobnie jak ty, jest istotą stworzoną. Jest pokonanym wrogiem, stojącym w obliczu przyszłości, od której nie może uciec, ponieważ na zawsze pozostanie w Jeziorze Ognia, które zostało przygotowane dla niego i jego kumpli. Ich przyszłość jest zapieczętowana, Moje dzieci. Jest zapieczętowany.

 Powiedziałem wam, że nadszedł czas, abyście powstali, zaangażowali się i poszli na wojnę. Codziennie wstając lub budząc się ze snu, oceń swoje nastawienie i myśli. Jeśli wymagają regulacji, należy je natychmiast wyregulować. Nie dawajcie diabłu oparcia. Nastaw swoje serce i duszę na podążanie kursem, który ci wyznaczyłem. Biegnijcie do Moich bram z dziękczynieniem w sercu, w umyśle, na ustach i w modlitwie, gdy tylko się obudzicie. Jeśli poświęcisz ten czas na dziękczynienie za Mnie, Moje plany, Moją wolę, swoje życie i wszystko, co w nim czynię – nawet jeśli nie widzisz nic poza nosem swojej twarzy – zaczniesz widzieć Mnie wyraźniej, niż chwilę wcześniej. Podziękuj Mi za wszystko, co przychodzi ci do głowy… za wszystko, co przychodzi ci do głowy. Podziękuj Mi za dar życia i ludzi w twoim życiu, nawet tych, których będziesz spotykać każdego dnia. Mam cel we wszystkim, co robię i we wszystkim, na co pozwalam. Mam cel.

 Moim celem jest udoskonalenie was i wpłynięcie na życie innych poprzez was – czy to poprzez słowa modlitwy, słowa pocieszenia, czy też pomocną dłoń i słowo mądrości. Być może te rzeczy są dla ciebie lub dla nich w potrzebie. Nigdy nie lekceważcie Mojej zdolności czynienia wielkich rzeczy w każdych okolicznościach, ponieważ Ja jestem Święty, Bóg Wszechmogący – daleko ponad wszelkimi myślami i drogami ludzi, zwierząt i diabłów. Jestem o wiele potężniejszy, niż ci się wydaje, i wiem, jak użyć czegokolwiek, aby osiągnąć Moje cele. I Moje Umiłowane Dzieci, robię to i zawsze będę.

 A kiedy już przyjęliście tę postawę dziękczynienia i przekroczyliście Moje bramy z sercami wypełnionymi wdzięcznością, zapraszam was, abyście podeszli bliżej i weszli na Moje dziedzińce z uwielbieniem! Bo kiedy wasze serca i dusze upokorzy się do świadomości Mojego wielkiego zaopatrzenia w waszym życiu w każdych okolicznościach, które można zobaczyć tylko pokornymi oczami, wasze serca zostaną wypełnione uwielbieniem dla tego, Kim Jestem!

 Jakże uwielbiam słuchać ofiar Chwały płynących z ust Moich Umiłowanych Dzieci, ponieważ ta prawdziwa chwała jest miejscem wielkiej zażyłości z wami, w którym kocham mieszkać!  Zamieszkuję pochwały Mojego ludu. W tamtych czasach dźwięki te wpływają na całe stworzenie. Uwielbiam pochwały Mojego ludu, a wasze słowa odbijają się echem przez wieczność, bo nigdy nie odrzucę tych darów!

 Bądźcie więc wdzięczni, dopóki nie zostaniecie upokorzeni.

 Oddawajcie chwałę, aż będziecie przepełnieni Moim pokojem i radością.

 Wtedy, Moje Umiłowane Dzieci, będziecie gotowi stawić czoła dniu, wyposażeni w wasze dusze i wzmocnieni w sercach, aby stawić czoła nadchodzącemu dniu. Och, i jak pójdziemy razem, Ukochani! Pojedziemy do bitew o rzeczach, które zobaczysz i usłyszysz, o rzeczach, które będziesz musiał osiągnąć, o pułapkach, które zastawi wróg, o strzałach nieszczęścia, które wystrzeli w twoim kierunku, o kłamstwach, które będzie szeptał do twoich uszu, odrzucenie, które ześle, by cię użądlić, i oszustwo, które urządzi przeciwko tobie. I Moje Umiłowane Dzieci, będę tam w każdych okolicznościach, idąc przed wami jako Wielki Dowódca, którym jestem, dając instrukcje dla waszych uszu, aby słyszeli i kroki, które powinniście podjąć. Podtrzymam cię Moją prawą ręką. Nie pójdziesz sam, ale pamiętaj, aby pozwolić Mi prowadzić!

 Te bitwy wystawią na próbę wasze siły, Ukochane Dzieci. Nauczą was biegać szybciej w mądrości i sprawią, że wasze serca zabiją czyściej w miłości. Nauczą was wytrwałości, gdy znosicie uwielbienie i dziękczynienie w waszych sercach, zawsze pokory, gdy zwyciężacie, zawsze wdzięcznej, gdy zwyciężacie, zawsze patrząc na Mnie z sercem wytrwałym w dążeniu do zwycięstwa nie tylko w waszym własnym życiu, ale w życiu tych wokół was. Wybrałem cię na ten czas, nie popełnij błędu kwestionując to. Umieściłem cię tutaj na tej ziemi dla Moich celów w tobie. Jakże zachwycam się przejażdżkami, które odbyliśmy i poprowadzimy do zwycięstwa, Moje dzieci!

 Jeśli nadal będziecie za Mną podążać, uczynię was jeszcze bardziej „uzbrojonymi i niebezpiecznymi” dla wroga waszej duszy i Mojego królestwa. I tak, odniesiemy zwycięstwo, ponieważ nie zawiodę! Moje Słowo wyszło i nie kłamię. Nie mogę i nie zawiodę! Powstańcie więc, Moje Dzieci, w waszych sercach, umysłach, woli i emocjach. Powstańcie w całej waszej istocie z myślą o tym: Zostaliście stworzeni dla Mojej przyjemności. Zostaliście powołani do Moich celów w chwale i jeśli wytrwacie, zasiądziecie na tronach, które dla was stworzyłem, gdzie będziecie wiecznie biesiadować przy Moim stole.

 A Moje Umiłowane Dzieci, do tych z was, którzy będą wierni i wytrwają do końca, pieczętuję te słowa teraz, gdy są do was wypowiadane, tak jak zapieczętowałem je tutaj w Niebie.


 Podpisano,

 Na Zawsze Wierny Święty Wszechmogący Bóg 

 Amen.


 

              Opublikowano przez Vicky Adkins




Komentarze

Popularne posty