Pieśń Serca dla Pana Naszego. 10/10/2020

Droga Doroto, moja kochana siostro i znów dzisiaj popłynęła z mego serca Pieśń dla Pana Naszego. 


Gdzie mam szukać Pana mego Jedynego.
Który z Miłości oddał Siebie Samego. 
Gdzie mam udać się, jaką drogą podążyć.
By odnaleźć Tego, co Serce Swe za mnie Bogu Ojcu powierzył.
Który oddał za mnie Swe Bezcenne Życie, aby mnie wyrwać z rąk śmierci, z jej otchłani.

Ile przemierzyć mam dróg, by dojść do Celu.
By rzucić się w Ramiona Tego, co Krwią me grzechy obmył i przed Bogiem Ojcem je zakrył.
Nie tracę Nadziei, ze Go odnajdę. Tego Jedynego mego Pana i Zbawiciela.

I choćby wichry sztormu porywały mnie bezustannie, ja nigdy nie poddam się, aż dojdę do Celu.
I choćbym miała przejść przez Morze cierpień, to nie ulęknę się i tego.
I wytrwam wszystko dla Niego.
Bo On z Miłości Bezgranicznej dla mnie, oddał Siebie Samego. 

Tam na Golgocie niczym Ofiara Spełniona, została złożona Jego Moc i Chwała.
I z Jego Mocy Ducha wzięliśmy wszyscy, by stać się Nową Istotą, Nowym Duchem. By świecić Jego Światłem pośród ciemności mroku.

HalleluYAH Tobie Panie, za Dar Twej Miłości, weź moje serce i uznanie.
Żeś Jest Jezu Chryste Bogiem i Panem.

HalleluYAH, niech Tobie śpiewają Chóry anielskie. Boś Ty Królem Królów. Panem nad Panem.
Tyś odbiciem Boga Ojca Samego. Kto ujrzał Ciebie, ten ujrzał Chwałę i Moc Jego.

HalleluYAH! HalleluYAH! HalleluYAH!

Komentarze

Popularne posty