WIZJA. SĄD NAD KOŚCIOŁAMI. Przekaz z dnia 14.08.2021 roku.

Moi umiłowani w Jezusie Chrystusie Panu Naszym bracia i siostry, dziś dane mi było widzieć i słyszeć od Boga Żywego coś, czego mój ludzki rozum nie umie pojąć.

Otóż szłam z kimś drogą i mój przewodnik zaprowadził mnie do miejsca, na plac. Przy murze, ścianie stały skalne płyty w jednym rzędzie. Było ich siedem. 

I zobaczyłam kogoś Świętego, bardzo wysokiego podobnego do mężczyzny z brodą, i szedł od jednej płyty, skały, do następnej i z powagą i z potężnym głosem wskazując prawym palcem wskazującym mówił jedno Słowo. 

I przechodził do następnej.

Widziałam Moc Jego.

I jak był ubrany.

Anioł postawił mnie przy NIM po prawej stronie. I przyglądałam się Mu i zobaczyłam jak wokół Niego, tego Świętego mężczyzny z brodą, było siedem płomieni, jak siedem palących się ognisk, lamp i dziwiłam się temu co widzę. 

I nagle przypomniało mi się, że podobnie było z Apostołami i ognistymi językami nad nimi, w czasie zesłania Ducha Świętego. 

Ale każdy z nich otrzymał jeden płomień. A wokół Tego Świętego mężczyzny było siedem płomieni.



Komentarze

Popularne posty