Oto mówi Sprawiedliwość!! Wstańcie i ustawcie się w szeregu i usłyszcie wyrok wyroczni Mojej!! Przekaz z dnia 21.11.2020 roku.

Przekazuję Ci Słowa Boga Żywego, które usłyszałam dziś w sercu swoim dnia 21.11.2020 roku i z Woli Boga Ojca Wszechmogącego przekazuję je Tobie i światu.


Oto mówi Sprawiedliwość!!
Wstańcie i ustawcie się w szeregu i usłyszcie wyrok wyroczni Mojej!!
Gdyż Jam Jest! Sprawiedliwy! A Moja Sprawiedliwość jest Prawdziwa!!
Zaprawdę, zaprawdę powiadam wam!!
Jak wiele razy została powstrzymana Moja Ręka, przez modlitwy świętych, którzy dniem i nocą wstawiają się za wami, aby nie opadła na to grzeszne i przewrotne Pokolenie!
Abyście jak najdłużej dostąpili Mego Miłosierdzia!!
Abym nie uderzył w was i was powalił!
Zaprawdę, zaprawdę powiadam wam!!
Iż tak jak Mojżesz unosił ramiona swe ku górze i gdy opadał z sił podtrzymywano jego ramiona, aby Lud jego wytrwał w zwycięstwie nad wrogami, tak Moi święci podtrzymują Moją Rękę, aby na was nie spadła Moja Sprawiedliwość!!
Lecz wasze grzechy i umiłowanie w czynieniu wszelkiej niegodziwości, nieprawości, nierządu, nieczystości i wszelkiemu zepsuciu, przewyższa waszą Szale na Mojej Mierze Sprawiedliwości!!
Zagłuszacie waszego strażnika, wasze Sumienie!!
I odrzucacie wszelkie Dobro pochodzące ode Mnie i wychodzące z Mojej Ręki!!
Wasze bluźniercze usta nie milkną!
Unoszą pięści ku Niebu! Ku Memu Tronu!!
Zaprawdę, zaprawdę powiadam wam!!
Iż Moja Ręka opadnie na bluźnierców!
I zamilkną ich usta!!
I na tych, co pięści podnoszą ku Niebu!!
Opadnie na to grzeszne i przewrotne Pokolenie!!
I oczyszczę Moje Klepisko!!
Przysiągłem Sam na Siebie, iż to uczynię nim Nowy Dzień nastanie!!
Amen.

Komentarze

Popularne posty